Pentru a avea o călătorie care să se desfășoare în cele mai bune condiții, vă prezentăm mai jos câteva sfaturi de folos
✅ Înainte de a pleca la drum, vă rugăm, să verificați actele necesare:
• Carte de identitate/pașaport valabil;
• Părintele care însoţește un minor trebuie să aibă asupra sa o declaraţie a celuilalt părinte (o împuternicire);
• Pentru copiii însoţiţi de o altă persoană este nevoie de procură de la ambii părinţi și cazierul însoţitorului;
✅ Informații cu privire la bagaj:
• Vă rugăm să păstraţi biletul până ajungeţi la destinaţie;
• Recomandăm să păstraţi obiectele de valoare bijuterii, electronice, acte și medicamente, în bagajul de mână;
• Manipularea bagajului de mână și supravegherea lui rămâne în sarcina dumneavoastră.
Rețineți! În timpul călătoriei nu este permis accesul la cala de bagaje.
✅ Îmbarcarea:
Îmbarcarea se face înainte cu 30 minute de plecarea autocarului. Vă rugăm să fiţi prezenţi la ora stabilită.
✅ Debarcarea:
În momentul debarcării, este necesar să prezentaţi cuponul de bagaj pentru eliberarea acestuia din cală.
Orele de sosire la destinație pot fi influențate de timpul de așteptare din fiecare vamă, dar și condițiile de trafic.
Vă recomandăm să verificați bagajul de mână înainte să coborâți din autocar.
✅ Facilități pe care le aveți în autocarele Alverstur:
• Parte dintre autocare sunt prevăzute cu WI-FI, pe teritoriul României, și prize;
• Televizioare/ LCD-uri, radio, sistem climatronic, sistem de încălzire independent, scaune rabatabile, măsuţe, suport pahare;
✅ Reguli de conduită în autocar:
• Pentru siguranţa dumneavoastră, vă rugăm să rămâneţi pe scaun;
• Nu deranjaţi pe ceilalţi călători sau personalul companiei;
• Să aveţi o igienă corporală corespunzătoare, pentru a nu crea o senzaţie de disconfort celorlalţi călători;
• Dacă ascultaţi muzică la dispozitivele proprii, vă rugăm să ajustaţi volumul muzicii, astfel încât să nu deranjeze ceilalţi pasageri;
• În autocarele Alverstur sunt interzise fumatul, consumarea băuturilor alcoolice și servirea mesei. Vă recomandăm să consumaţi fructe și snacks-uri;
• Vă rugăm să aruncaţi ambalajele în coșurile special amenajate din autocar, pentru a păstra curăţenia pe durata călătoriei;
• Nu deterioraţi sau murdăriţi autocarele, pentru ca următoarea călătorie să poată fi la fel de agreabilă;
• În caz de incendiu sau accident, vă rugăm să folosiţi ieșirile de urgenţă semnalate;
• Vă rugăm să utilizaţi toaletele amanejate în zonele unde se fac opriri;
• Nu vă îndepărtaţi de ceilalţi membri ai grupului pe durata pauzei și nu intraţi în contact cu persoane necunoscute;
• Nu cumpăraţi ţigări și alcool din locaţii neautorizate;
• Orice problemă survine pe parcursul călătoriei, vă rugăm să o sesizaţi reprezentaţilor companiei pentru a putea fi rezolvată.
✅ Sugestii și reclamații:
• Pentru sugestii și reclamaţii vă rugăm să vă adresaţi la oficiul Alverstur în Chișinău, str. Ismail, 77.
• În cazul unei reclamaţii, în termen de 30 de zile de la depunerea acesteia, veţi fi notificat dacă plângerea depusă este considerată întemeiată, respinsă sau analizată.
Reclamații transport pasageri: 069 581 101 / alverstur@gmail.com
Echipa Alverstur vă stă la dispoziție pe tot parcursul călătoriei cu informații suplimentare.
Vă mulțumim și vă dorim o călătorie cât mai plăcută!